Dátum nasadenia: 3/2017

Kampaň vytvorila agentúra MullenLowe GGK, odštartovala 13. marca a potrvá do 9. apríla. Prebieha v online prostredí cez rôzne formáty, ako PR, social media, search a v spolupráci s Europa 2 aj v rádiu. Kampaňová microsite je www.volkswagentv.sk.

„Volkswagen TV je medzinárodná platforma, každá krajina ju môže adaptovať po svojom. Tvár slovenskej dal marketing VW spolu s nami. Cieľom bolo odlíšiť sa od štandardnej komunikácie VW a zaujať mladých ľudí, ktorí sa nehanbia postaviť pred kameru a dokážu svojim prejavom, nápadmi, pohľadom na svet zaujať internetové publikum,“ uviedla pre mediawatch.dog! agentúra MullenLowe GGK.

> Čítaj viac

Vizitka kampane:
Reklamná agentúra: MullenLowe GGK
Creative Director: Ondrej Kořínek
Copywriter: Ondrej Kořínek
Art Director: Marián Mihálik
Account Manager: Marta Sekerková