Ďalšie

    VW – Staň sa tvárou Volkswagen TV!

    Dátum nasadenia: 3/2017

    Kampaň vytvorila agentúra MullenLowe GGK, odštartovala 13. marca a potrvá do 9. apríla. Prebieha v online prostredí cez rôzne formáty, ako PR, social media, search a v spolupráci s Europa 2 aj v rádiu. Kampaňová microsite je www.volkswagentv.sk.

    „Volkswagen TV je medzinárodná platforma, každá krajina ju môže adaptovať po svojom. Tvár slovenskej dal marketing VW spolu s nami. Cieľom bolo odlíšiť sa od štandardnej komunikácie VW a zaujať mladých ľudí, ktorí sa nehanbia postaviť pred kameru a dokážu svojim prejavom, nápadmi, pohľadom na svet zaujať internetové publikum,“ uviedla pre mediawatch.dog! agentúra MullenLowe GGK.

    > Čítaj viac

    Vizitka kampane:
    Reklamná agentúra: MullenLowe GGK
    Creative Director: Ondrej Kořínek
    Copywriter: Ondrej Kořínek
    Art Director: Marián Mihálik
    Account Manager: Marta Sekerková

    ZANECHAŤ ODPOVEĎ

    Zadajte svoj komentár!
    Zadajte svoje meno tu