• Spoty
Ďalšie

    Slovenská sporiteľňa: Šťastie má 60 odtieňov

    Dátum nasadenia: 7/2021

    V kampaňovom videu Slovenská sporiteľňa zobrazuje 60 odtieňov šťastia mladých ľudí. Medzi desiatkami účinkujúcich sú talentovaní mladí ľudia, ktorí sa hudbe, športu, móde či gamingu aktívne venujú aj vo svojom voľnom čase.

    Banka tiež do spotu obsadila aj viacerých cosplayerov. Kampaň prebieha v online prostredí a na sociálnych sieťach. Slovenská sporiteľňa spolupracuje aj s influencermi na Instagrame a na Tiktoku.
    > Čítaj viac o kampani


    Klient: Slovenská sporiteľňa
    Agentúra: Zaraguza
    Creative director: Ondrej Kořínek, Milan Malý
    Art director: Milan Malý
    Copywriter: Eva Myjavcová
    Account manager: Dominika Drusanová
    Graphic designer: Andrej Nemček, Gabriela Kožiaková
    Social media manager: Lucia Peterková, Dominika Turcerová
    Produkcia: Protos Productions, Andrea Mlynková
    Réžia: Jonáš Karásek
    Kamera: Tomaš Juríček
    Fotograf: Šymon Kliman
    Postprodukcia: trukru.studio, studio Ekran
    Strih: Matej Beneš
    Zvuk: Vladimír „Bajko“ Bajnóci
    Hudba: Fatmusic
    Mediálna agentúra: Wavemaker