Dátum nasadenia: 7/2021
V kampaňovom videu Slovenská sporiteľňa zobrazuje 60 odtieňov šťastia mladých ľudí. Medzi desiatkami účinkujúcich sú talentovaní mladí ľudia, ktorí sa hudbe, športu, móde či gamingu aktívne venujú aj vo svojom voľnom čase.
Banka tiež do spotu obsadila aj viacerých cosplayerov. Kampaň prebieha v online prostredí a na sociálnych sieťach. Slovenská sporiteľňa spolupracuje aj s influencermi na Instagrame a na Tiktoku.
> Čítaj viac o kampani
Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Zaraguza
Creative director: Ondrej Kořínek, Milan Malý
Art director: Milan Malý
Copywriter: Eva Myjavcová
Account manager: Dominika Drusanová
Graphic designer: Andrej Nemček, Gabriela Kožiaková
Social media manager: Lucia Peterková, Dominika Turcerová
Produkcia: Protos Productions, Andrea Mlynková
Réžia: Jonáš Karásek
Kamera: Tomaš Juríček
Fotograf: Šymon Kliman
Postprodukcia: trukru.studio, studio Ekran
Strih: Matej Beneš
Zvuk: Vladimír „Bajko“ Bajnóci
Hudba: Fatmusic
Mediálna agentúra: Wavemaker