Značku Rexona, ktorú v roku 1908 založila talentovaná fyzička Alice Sheffer, pozná takmer každý. Aj Rytmusa, slovenského rapera pozná každý, teda minimálne na Slovensku.

Patrik Vrbovský a.k.a. Rytmus, je novou tvárou reklamnej kampane značky Rexona, ktorá je odvážna, drzá a originálna.

„RytmusShopping“, tak znie názov kampane, ktorú značka Rexona spustila na začiatku augusta. Primárne je cielená na mladých aktívnych mužov vo veku od 18 do 35 rokov, no určite bude mať dosah na omnoho širšiu vekovú kategóriu, nevynímajúc aj mladších chalanov či starších chlapov, pretože aj medzi nimi sa nájdu tí, ktorí chcú byť trendy. Kampaň bude aktívna do konca septembra.

> Čítaj viac

Reklamná agentúra: Zaraguza
Dátum nasadenia: 8/2017

Making of video: