Dátum nasadenia: 6/2021
Reklamná agentúra: MARK BBDO Bratislava
„Mamy si obľúbené rodinné recepty kedysi zapisovali do vlastných receptárov a tie ďalej odovzdávali svojim dcéram. To bola inšpirácia pre jednoduchý, emotívny, narodeninový príbeh o mame, dcére a jej „vylepšenom“ recepte na obľúbenú smotanovú tortu. Príbeh pekne dopovie headline Najlepší recept je brať život s láskou a radosťou,“ predstavuje hlavnú myšlienku nového televízneho spotu Boyo Dohnal, Creative Director MARK BBDO Bratislava. > Viac info o kampani
Vizitka kampane:
RAJO 25 ROKOV U VÁS DOMA
Klient: RAJO a. s. (Eva Točková, Andrea Červenková, Lukáš Lučenič)
· Kreatívna agentúra: MARK BBDO
· Creative Director: Boyo Dohnal
· Stratégia: Marian Timoracký
· Art director: Zuzana Moravcová
· Copywriter: Ivan Vojvoda, Ivan Fiedler, Matúš Švirloch
· Client Service director: Kristína Trnovská
· Account manager: Kristína Halová
· Digital Director: Lívia Brtáňová
TV spot
· Réžia: Maroš Milčík
· Produkcia: byGEORGEMILLER
· Hudba: Viktor Hazard
· Nasadenie: 14. 6. – 15. 7. 2021, komerčné TV stanice
Online kampaň
· Kanály: FB, IG, YT
· Nasadenie: 27. 5. – 15. 7. 2021
· Obľúbené výrobky RAJO
· Priania k výročiu RAJO