• Drinks, Food, Retail
Ďalšie

    Pierre Baguette – Prvá bageta, ktorá ťa bude volať šéfe

    Ambasádorom značky je známy šéfkuchár, ktorý s Pierre Baguette spolupracuje už dlhšie obdobie. Diváci ho poznajú, ako arbitra z kuchárskej show „Moja mama varí lepšie, ako tvoja“ televízie JOJ. V aktuálnej kampani Marek Ort vyzýva zákazníkov, aby pomohli vytvoriť chuť pre novú bagetu. Za odmenu získajú nielen finančnú odmenu, ale na bagete, bude vyobrazená aj fotografia autora jej receptu. Kampaň je z dielne agentúry Core4.

    „Idea kampane vznikla vlastne jednak z potreby dostať sa trošku bližšie k spotrebiteľovi a dať mu možnosť spolupodieľať sa na tvorbe produktu, a tiež z toho dôvodu, že sme si uvedomili, že ponúkame síce množstvo originálnych receptúr svetových kuchýň, no nemáme vo svojom portfóliu zástupcu typickej domácej kuchyne,“ povedal pre MediaWatch.Dog Michal Sivko, Marketing Manager značky Pierre Baguette zo spoločnosti Fekollini.

    > Čítajte viac.

    Dátum nasadenia: 2/2017

    Vizitka kampane:

    Klient: Fekollini, s.r.o.
    Agentura: Core4
    Ideamaker: Martin Polakovič
    Creative director: Andrej Csino
    Account manager: Denisa Rumanová
    Art director: Adrian Juriga
    Graphic designer: Daniel Gago
    Web designer: Andrej Bízik
    Social media manager: Katarína Beličková

    ZANECHAŤ ODPOVEĎ

    Zadajte svoj komentár!
    Zadajte svoje meno tu