Ďalšie

    Pepsi – Pravá chuť Vianoc

    Kampaň chce poukázať na to, že Pepsi zvíťazila u 58% respondentov v porovnávacom teste organizovanom počas leta. Pepsi v novej kampani komunikuje benefit chuti kolového nápoja osladeného pravým cukrom, nie jeho náhradou.

    Kampaň bude realizovaná najmä v BTL, okrem on-line prostredia aj formou vianočného stromčeka v nákupnom centre Eurovea na ktorom budú môcť užívatelia zadávať svoje blahoželania prostredníctvom kampaňovej microsite, korej súčasťou bude i online stream so živými zábermi.

    Spoločnosť Pepsi tento rok zmenila receptúru svojho kolového nápoja, keď doň opäť vrátila cukor, namiesto umelej náhrady aspartam, či prírodného sladidla stévia.

    Kampaň vytvorila reklamná agentúra Mark/BBDO a digitálnu časť kampane zastrešila agentúra Triad Praha. Čítaj viac.

    ZANECHAŤ ODPOVEĎ

    Zadajte svoj komentár!
    Zadajte svoje meno tu