Ku koncu októbra reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett spustila pre spoločnosť Orange Slovensko kampaň na nový koncept konvergentných ponúk pod názvom Orange Mix. V reklame si zahral aj známy šéfkuchár Jaro Žídek a babička, ktorá si všetko vysvetľuje „po svojom“.

“V rámci kreatívneho prevedenia sme zotrvali v nastavenom koncepte chytrých detí, ktoré nám tentokrát svojim rozprávaním otvárajú nový svet – svet fantázie. V spote s nadšením rozprávajú babke, čo nové majú doma, čím sa dostávame do babkiných predstáv. Tá si samozrejme všetko vysvetľuje po svojom a vďaka jej vtipným dezinterpretáciám odľahčujeme technickosť produktu, pričom ostávame jasný v odkaze, aké je to super mať doma všetko od Orangeu. A je to dokonca lepšie, ako si dokážeme predstaviť,“ povedala pre MediaWatch.Dog Daniela Árpová, account manager Wiktor Leo Burnett. Čítaj viac.

Vizitka kampane:
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Produkcia: Leopard Production
Creative director: Martin Ondrušek
Art director: Ľubomír Bercel, Martin Ondrušek
Copywriter: Roman Roj, Juraj Dvorecký
Account: Lenka Karolčíková, Daniela Árpová