Hlavnou myšlienkou kampane mobilného operátora O2 bola idea „Rozprávajme sa viac a svet bude krajší“. Celá kampaň je postavená na sile slova a začala sa digitálnou aktiváciou na Valentína. Kampaň sa volá Slová, ktoré robia radosť a vytvorila ju reklamná agentúra Triad s interným teamom spoločnosti O2.

„Na realizácii experimentálneho videa sme spolupracovali s agentúrou Triad, produkciou Vertigo a s režisérom Jurajom Štepkom. Realizáciu kinospotov a spotu k videu Slová, ktoré robia radosť zastrešila agentúra Lukash, s ktorou dlhodobo spolupracujeme pri našich online videách už niekoľko rokov,“ povedala pre MediaWatch.Dog Martina Jamrichová, hovorkyňa spoločnosti O2 Slovakia.  Čítajte viac.

Reklama sa prebojovala až na shortlist Effie Slovakia 2016 > pozri

dátum nasadenia: 2/2016