• Drinks, Food, Retail
Ďalšie

    Nestlé – Nová horká ORION 68% (dlhá verzia)

    Kampaň je z dielne agentúr JWT a Zaraguza a zdôrazňuje prémiovosť 68-percentnej čokolády, tradíciu a benefity produktu. ORION 68% Horká čokoláda je nový produkt spoločnosti Nestlé v segmente prémiových čokolád s vyšším obsahom kakaa.

    „Kampaň na ORION 68% Horkú čokoládu je produktovo orientovaná. Všetko sa preto točí okolo vlastností a benefitov tohto prémiového výrobku, ktoré sú predovšetkým intenzita a jemnosť chutí. Touto kampaňou cielime na skupinu spotrebiteľov vo veku 39 až 54 rokov, ktorí vyhľadávajú v segmente cukroviniek horkú čokoládu s vyšším obsahom kakaa. Tí nám až doposiaľ v portfóliu pod značkou ORION chýbali,“ povedala pre MediaWatch.Dog manažérka značky ORION Lucie Presslová, zo spoločnosti Nestlé Česko.

    > Čítajte viac

    Dátum nasadenia: 2/2017

    ZANECHAŤ ODPOVEĎ

    Zadajte svoj komentár!
    Zadajte svoje meno tu