S tohtoročnou vianočnou kampaňou sa nedala zahanbiť ani značka čokolády Milka. Spot s rozprávkovým motívom nakrúcal francúzsky režisér Jean-Pierre Jeunet, ktorý stojí za snímkami Amélia z Montmartru či Votrelec: Vzkriesenie.

Spot vytvorila amsterdamská agentúra Wieden + Kennedy. Digitálnu časť kampane vytvorila agentúra Peppermint, nákup médií zastrešila agentúra Carat. Agentúra PR.Konektor realizovala slovenskú časť kampane, ktorej súčasťou sú aj „nákazlivé“ melodické vianočné pesničky Márie Čírovej a veselé animované videá, ktoré oživia kampaň už budúci týždeň.

Vianočná kampaň sa nakrúcala v českom mestečku Loket, ktoré je obľúbenou lokalitou mnohých známych filmov (James Bond: Casino Royale).

“Aby som odviedol skvelú prácu, musím mať dobrý príbeh, ktorý sa mi páči, dotkne sa ma a rozosmeje zároveň. Potrebujem do toho vložiť svoj vlastný štýl a pocit. A to bol prípad natáčania príbehu o Stroji času. Scenár je dobre postavený a sála z neho vianočná atmosféra plná emócií. Malý chlapec, ktorý má dar pre vynaliezanie vecí, magický stroj času a silné puto rodiny. Spolupráca s Milkou a agentúrou Wieden+Kennedy bola skvelá a myslím si, že je to poznať aj v našom spote. Je to jedna z najkrajších reklám, na ktorých som sa podieľal, ” povedal režisér Jean-Pierre Jeunet.

Súčasťou kampane na Slovensku boli aj adventné kalendáre Milka v nadživotnej veľkosti so sladkými prekvapeniami, ktoré budú zdobiť vianočné trhy v Trnave a v obchodnom centre v Banskej Bystrici. Čítaj viac.