Kreatívna agentúra Mother London spustila pre trh Ikea vo Veľkej Británii a Írsku, nový reklamný spot v rámci kampane s názvom „Wonderful Everyday“ zameranú na zariadenie obývacej izby.

Reklama zobrazuje levieho jedinca ako si užíva samotu a relax v obývacej izbe, číta, leňoší a oddychuje, aby mal dostatok síl na nadchádzajúcu udalosť. Základom spotu je informácia, že levy strávia relaxom až 18 hodín denne.

Ale vôbec to nie je o tom, že lev je kvôli tejto vlastnosti lenivý, o čom prekvapivo presvedčí aj záver reklamy. Ako vysvetľuje herec Rikard Wolf, ktorý svoj hlas prepožičal do tejto zaujímavej reklamy: „Keď sú mysle a telá levov úplne nabité energiou, až potom je čas na akciu.“ Tak ako v tejto reklame, kde otec preoblečený v kostýme leva najskôr relaxuje, aby mal dostatok síl na všetky deti, ktoré prídu na narodeninovú oslavu.

> Čítaj viac

Dátum nasadenia: 7/2017