Kampaň vychádza z globálnej komunikácie Unileveru k novej rade produktov AXE GOLD. Stretnúť sa s ňou môžete na YouTube, Facebooku, outdoorových plochách alebo v in store, pričom mediálnu podporu má na starosti agentúra MindShare.

YouTuber Daniel Štrauch a.k.a. GoGo sa týmto krokom stal oficiálnym ambasádorom kozmetickej značky AXE pre Česko a Slovensko, a tak sa na neho môžeme tešiť aj v budúcich kampaniach. > Čítaj viac

Dátum nasadenia: 7/2018

Vizitka kampane:

Klient: Unilever / AXE
Reklamná agentúra: Zaraguza CZ
Account manager: Filip Sajka
Stratég: Pavol Minár, Roman Biath
Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
Copywriter: Roman Krmášek, Daniel Štrauch, Vladimír Zikmund
Art director: Dory Hošovská
Grafický dizajnér: Martin Kička
Produkcia: DARQ Studios
Mediálna agentúra: Mindshare