Dátum nasadenia: 7/2021
„Trišesťpäťka prichádza aj do offline sveta, stáva sa digitálnou bankou s pobočkami. Strategický posun značky sa odzrkadľuje aj v zmene jej komunikácie, ktorej cieľom je osloviť širšiu cieľovú skupinu. Preto animované prvky striedajú reálni ľudia, čo reflektuje našu ambíciu byť priateľskou bankou nielen v digitáli, ale aj v pobočkách,“ hovorí Silvia Wenderlová, head of marketing v 365.bank. > Viac o kampani
Vizitka kampane:
Klient: 365.bank,
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Vladimír Lefík
Art Director: Tomáš Galajda
Graphic Designer: Terézia Ščasnovičová
Copywriter Senior: Martin Motáček, Kristína Pavlendová
Account Manager: Michal Kopriva
Account Assistant: Denis Kostelanský
Produkcia: Leopard production
Vedúci výroby: Martin Repka
Réžia: Marek Partyš
DOP: Michal Babinec