Dátum nasadenia: 2/2021
Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett
S cieľom podporiť myšlienku očkovania banka zároveň spúšťa v týchto dňoch aj kampaň. Jej leitmotívom je práve návrat do normálu. Z dnešného človeka sa totiž stal „človek lockdownový“. So zveličením preto zobrazuje aktuálnu situáciu, keď väčšinu času trávime doma, čo má na nás viaceré vplyvy vrátane spustnutého zovňajška. V spote hrá spevák Tomáš Hafner a cieľom kampane je vtipnou, nenáročnou a odľahčenou formou odovzdať dôležité posolstvo.
> Čítaj viac o kampani
Vizitka kampane:
Klient: 365.bank, Silvia Wenderlová, Igor Fekiač
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Vladimír Lefík
Art Director: Michal Nemček
Copywriter: Martin Motáček, Kristína Pavlendová
Account Manager: Michal Kopriva
Produkcia: JOJ Production, Katarína Kintlerová, Filip Křížek
Réžia: Roman Stráňai